Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

September 2018
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendar Calendar

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 26 on 13.12.13 12:57
Social bookmarking

Social bookmarking digg  Social bookmarking delicious  Social bookmarking reddit  Social bookmarking stumbleupon  Social bookmarking slashdot  Social bookmarking yahoo  Social bookmarking google  Social bookmarking blogmarks  Social bookmarking live      

Bookmark and share the address of Forum [[ alternatif ]] IPTB on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum [[ alternatif ]] IPTB on your social bookmarking website


Serangan israel keatas gaza!!!!

Go down

Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by alqassam on 30.12.08 15:03

Hati ini hancur luluh melihat saudara seislam kita yang dibunuh oleh pengganas no 1 dunia yahudi Laknatullah!!!!
jiwa mana yang tidak sedih melihat ratusan umat islam mati bergelimpangan angkara serangan udara yahudi laknatullah,bahkan dikatakan akan berlaku pula serangan darat secara besar besaran keatas gaza,
Ya Allah selamatkan palestin,selamatkanlah saudara kami di sana ,bantulah pejuang agamu yaAllah hancurkanlah Pakatan musuh rosakkanlah perancangan mereka.

Ayuh sahabat2 bantulah sedaya mungkin , kita mungkin tidak mampu pergi berperang, tapi kita ada wang salurkan bantuan anda kepada Saudara Seagama kita.
avatar
alqassam
Budak Sekolah
Budak Sekolah

Posts : 3
Join date : 2008-12-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by mud_skipper on 30.12.08 16:10

dalam isu palestin ni...bukan semua rakyat israel suka serangan udara..kalau betoi depa nk cari pengganas HAMAS depa boleh guna tentera darat...tp itu laa.kalau dh zionis tu cakap pi laa apa pun jahat gak...

tgh dok search pasai berita kat sana..aku terjumpa satu site untuk kita baca buat renungan
avatar
mud_skipper
Guru Komputer Sekolah
Guru Komputer Sekolah

Posts : 124
Join date : 2008-12-17
Age : 31

View user profile

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by awana87 on 30.12.08 20:33

aq xlrt la nk tgk n dgr cerita Israel Laknatullah ni.aq bkn mrh kt Israel tp aq bgg n grm kt pemimpn Islam.msg2 dok jg kepntgn sndri je
avatar
awana87
Guru Koperasi Sekolah
Guru Koperasi Sekolah

Posts : 140
Join date : 2008-12-19
Age : 31
Location : rumah sewaku

View user profile

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by socrates Admin on 30.12.08 22:48

Memang bangsat punya yahudi... Memang laknatullah punya Yahudi... !!!

Mananya Obama yg dikatakan 'penyelamat dunia'....??? Skrg dh terbukti,
sesapa saje yg jadi Presiden US adalah boneka Yahudi... Tak kira la apa
jua slogan keamanan yg dilaung2kan masa berkempen ternayata ianya
hanyalah propaganda dan sandiwara Yahudi semata2....

Bangkitlah umat Islam... Berjihadlah hingga ke titisan darah yg
terakhir demi mempertahankan maruah Islam dan keselamatan umatNya...
Moga2 jihadmu diberkati Allah... JIka bkn dgn senjata, kirimkanlah
bantuan dr segi ubat2an dan makanan serta panjatkan doa kpd Allah agar
melindungi saudara seagama kita di bumi Palestin yg malang itu drpd
terus menjadi mangsa kekejaman regim yahudi.......

Allahuakbar....


ps: aku hanya petik ucapan dr sorang member Ehoza (HK23)

_________________



LISTEN...UNDERSTAND...THINK...CREATE

socrates
avatar
socrates Admin
Guru Besar Sekolah
Guru Besar Sekolah

Posts : 193
Join date : 2008-11-28
Age : 32
Location : Anywhere But Here...!

View user profile http://iptb.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by socrates Admin on 30.12.08 23:10

Saja petik dr sembang2 dgn kwn yg blaja kat mesir..



insany2musanez: salam
insany2musanez: sahabat
Shohib Arrumi Said: wsalam
Shohib Arrumi Said: ya sahabat
insany2musanez: mcm mana keadaan kat sana...?
Shohib Arrumi Said: kat sni ok ja
Shohib Arrumi Said: sempadan ja ada masalah
insany2musanez: tmpt hgpa area mana...?
Shohib Arrumi Said: kaherah
Shohib Arrumi Said: tgh2 mesir
insany2musanez: oo...downtown la
insany2musanez: aper perkembangan ek...?
Shohib Arrumi Said: ibu kota
insany2musanez: dga kate stiap 10minit ader update
Shohib Arrumi Said: yups
insany2musanez: betul ke kerajaan mesir sekat org palestin kat sempadan...?
Shohib Arrumi Said: yg tuh xbpa nk pasti la plak
Shohib Arrumi Said: From Map: [MAP] Menurut sumber, 2 penduduk Israel terbunuh manakala 12 lagi cedera akibat serangan roket pejuang Palestin ke Israel. Sumber tentera Israel menyatakan, serangan roket jenis grad tersebut jatuh ke Ushdud dan Nehal Auz. Sementara itu, Kataib Izzuddin Al-Qassam turut melancarkan serangan roket ke Askalan. 29/12/08, 9.30 malam (waktu Mesir) [MAP] Israel memberi ancaman akan meluaskan lagi serangannya ke Gaza berikutan penduduknya menjadi mangsa serangan roket. 29/12/08, 10.15 malam: ermmm...korang mmg xder paper la
insany2musanez: so,keadaan kt dunia arab caner...?
Shohib Arrumi Said: ada ja
Shohib Arrumi Said: sini byk paper
Shohib Arrumi Said: yg copy paste jer la dr kawan2
Shohib Arrumi Said: depa dok send
insany2musanez: ooooooo
insany2musanez: yg kerajaan mesir tutup pintu sempadan betui ka..?
Shohib Arrumi Said: xdgr la plak
Shohib Arrumi Said: pasai tuh
insany2musanez: aku harap hg & kwn sumer selamat
insany2musanez: insyaAllah
insany2musanez: sama baca qunud nazilah byk2
Shohib Arrumi Said: insyaALLAH
insany2musanez: kim slm pd yg lain
insany2musanez: ti kita chat lg ye
insany2musanez: salam
Shohib Arrumi Said: wsalam

_________________



LISTEN...UNDERSTAND...THINK...CREATE

socrates
avatar
socrates Admin
Guru Besar Sekolah
Guru Besar Sekolah

Posts : 193
Join date : 2008-11-28
Age : 32
Location : Anywhere But Here...!

View user profile http://iptb.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by awana87 on 31.12.08 0:32

ble la nk tgglm bumi israel n amerika
avatar
awana87
Guru Koperasi Sekolah
Guru Koperasi Sekolah

Posts : 140
Join date : 2008-12-19
Age : 31
Location : rumah sewaku

View user profile

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by Tok Siak on 31.12.08 21:00

awana87 wrote:ble la nk tgglm bumi israel n amerika

pas kiamat kot bos.. pirat
avatar
Tok Siak
Guru Didiplin Sekolah
Guru Didiplin Sekolah

Posts : 47
Join date : 2008-12-16

View user profile

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by awana87 on 31.12.08 21:45

Tok Siak wrote:
awana87 wrote:ble la nk tgglm bumi israel n amerika

pas kiamat kot bos.. pirat

yg 2 4 sure la scratch
avatar
awana87
Guru Koperasi Sekolah
Guru Koperasi Sekolah

Posts : 140
Join date : 2008-12-19
Age : 31
Location : rumah sewaku

View user profile

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by socrates Admin on 03.01.09 12:45

Berikut adalah kenyataan Dr Mahathir Mohamad dalam laman webnya tentang kekejaman Israel

1. Dunia ternampak mengutuk Israel kerana serangan tidak
berperikemanusiaannya ke atas Gaza. Tetapi seperti biasa dunia tidak
membuat apa-apa. Kenapa tidak? Kerana Amerika Syarikat berada di
belakang Israel.

2. Dunia seharusnya juga mengutuk Amerika Syarikat. Pesawat pejuang dan
bom yang digunakan adalah buatan Amerika. Jika ada kehilangan senjata,
Amerika akan menggantikannya. Dan Amerika juga akan membiayai Israel
bagi meneruskan keganasannya.

3. Selagi Amerika menyokong Israel kita akan lihat kebiadaban Israel
membelakangkan pendapat dunia dan mereka akan terus membunuh orang Arab
Palestin dan menghancurkan penempatan dan bandar mereka.

4. Apabila saya katakan yang Israel menguasai dunia secara proksi,
media dan Kerajaan Amerika mengutuk saya. Tetapi hakikatnya ialah hanya
calon yang direstui Israel sahaja yang boleh menang pilihanraya di
Amerika. Tunggu sahajalah pendirian Presiden baru Amerika.

5. Sementara itu kita harus sedar secara kecil-kecilan kita juga bantu
Israel. Buah pisang kaki (persimmon) dari Israel ada dijual di pasaraya
Kuala Lumpur.

6. Singapura adalah saluran bagi Israel menembusi pasaran Malaysia.






ps:skali tgk mcm tomato kan...waspada...!!! monkey


_________________



LISTEN...UNDERSTAND...THINK...CREATE

socrates
avatar
socrates Admin
Guru Besar Sekolah
Guru Besar Sekolah

Posts : 193
Join date : 2008-11-28
Age : 32
Location : Anywhere But Here...!

View user profile http://iptb.forumotion.com

Back to top Go down

Perbezaan Antara Tomato & Pisang Kaki Keluaran Israel

Post by socrates Admin on 03.01.09 12:56

Ok..ni aku cube bg perbezaan antara buah tomato dengan pisang kaki keluaran Israel...
luaran mcm sama tp dalaman totally laen...check this out...



Buah Tomato biasa...



Buah Pisang Kaki Keluaran Israel


ps: trima kaseh la byk2 kat Tun yg bg info ni..hehehe Laughing

_________________



LISTEN...UNDERSTAND...THINK...CREATE

socrates
avatar
socrates Admin
Guru Besar Sekolah
Guru Besar Sekolah

Posts : 193
Join date : 2008-11-28
Age : 32
Location : Anywhere But Here...!

View user profile http://iptb.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by alqassam on 05.01.09 0:20

silakan israel masuk ke gaza , kehancuran menanti anda wahai musauh Allah. ALLAHUAKBAR.
avatar
alqassam
Budak Sekolah
Budak Sekolah

Posts : 3
Join date : 2008-12-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by orangex on 05.01.09 10:52

tentang isu d gaza ni, aku kdg2 pelik gak dgn berita2 di tv..Depa leh klasifikasikan org palestin yg menentang israel d pangil puak kiri dan yg sokg israel menceroboh gaza puak kanan..Puak kanan tu mestilah maksud die puak yg betol kan..Camne nie ek??
avatar
orangex
Ustaz/Guru Agama Sekolah
Ustaz/Guru Agama Sekolah

Posts : 9
Join date : 2008-12-01
Age : 30
Location : Aku Masih di Sini

View user profile

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by petai on 07.01.09 21:34

gua pelik ape pasal bagi nama pisang kaki?
gua pergi pasar malam.
gua nampak satu brader jual 'pisang kaki'

"ape pasal nama pisang kaki?" tanya gua penuh sopan.

"gua pon tak tau. beli bang. sedap" jawab brader tu sengih sengih.

"hek eleh" gua blah terus.

brader tu karate pisang pisang yang ada.

macam israel.
avatar
petai
Pengusaha Kantin Sekolah
Pengusaha Kantin Sekolah

Posts : 11
Join date : 2008-11-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by socrates Admin on 08.01.09 22:29

petai wrote:gua pelik ape pasal bagi nama pisang kaki?
gua pergi pasar malam.
gua nampak satu brader jual 'pisang kaki'

"ape pasal nama pisang kaki?" tanya gua penuh sopan.

"gua pon tak tau. beli bang. sedap" jawab brader tu sengih sengih.

"hek eleh" gua blah terus.

brader tu karate pisang pisang yang ada.

macam israel.

yg tu aku pn duk confuse ag sbb ap nama dia mcm tu...


ps: cucur badak tu plak sempena apa plak yer...?

_________________



LISTEN...UNDERSTAND...THINK...CREATE

socrates
avatar
socrates Admin
Guru Besar Sekolah
Guru Besar Sekolah

Posts : 193
Join date : 2008-11-28
Age : 32
Location : Anywhere But Here...!

View user profile http://iptb.forumotion.com

Back to top Go down

kekejaman zionis..

Post by TOKCIK on 31.01.09 17:08

assalamualaikum..

alhamdulillah kekejaman yg berlaku terhadap rakyat filastin menaikkan kemarahan luar biasa umat manusia khususnya umat Islam dunia.

harapan tokcik semoga semangat ini berkekalan sampai bila2..teruskan berjuang untuk mereka dengan istiqamah mendoakan mereka, istiqamah memberikan dana kpd mereka, istiqamah memboikot barangan puak2 yg membantu puak2 zionis ni..

isu filastin ni adalah isu aqidah sbb filastin adalah bumi anbiya',qiblat pertama (Rasulullah kiblatkan Baitul Maqdis selama 18 bulan), tempat yg suci serta berkaitan peristiwa Isra' Mi'raj..

berkaitan kekejaman puak2 zionis ni..baru tokcik tau rupanya depa ni mengimani kitab depa mengatakan yahudi bangsa hebat dan manusia lain adalah hamba..penghancuran seluruh dunia,pembinaan pusat di Baitul Maqdis seperti yg telah diberitahu oleh saudara admin..iman puak2 zionis ni adalah lakukan kekejaman..ish3..
avatar
TOKCIK
Budak Sekolah
Budak Sekolah

Posts : 4
Join date : 2009-01-31

View user profile

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by socrates Admin on 05.02.09 13:12

TOKCIK wrote:assalamualaikum..

alhamdulillah kekejaman yg berlaku terhadap rakyat filastin menaikkan kemarahan luar biasa umat manusia khususnya umat Islam dunia.

harapan tokcik semoga semangat ini berkekalan sampai bila2..teruskan berjuang untuk mereka dengan istiqamah mendoakan mereka, istiqamah memberikan dana kpd mereka, istiqamah memboikot barangan puak2 yg membantu puak2 zionis ni..

isu filastin ni adalah isu aqidah sbb filastin adalah bumi anbiya',qiblat pertama (Rasulullah kiblatkan Baitul Maqdis selama 18 bulan), tempat yg suci serta berkaitan peristiwa Isra' Mi'raj..

berkaitan kekejaman puak2 zionis ni..baru tokcik tau rupanya depa ni mengimani kitab depa mengatakan yahudi bangsa hebat dan manusia lain adalah hamba..penghancuran seluruh dunia,pembinaan pusat di Baitul Maqdis seperti yg telah diberitahu oleh saudara admin..iman puak2 zionis ni adalah lakukan kekejaman..ish3..

betul tu..kitab yg tokcik maksudkan tu adalah kitab Talmud-tafsiran dr kitab Taurat(yg telah diubah ntah brapa kali)....
dlm kitab tu mengatakan byk ttg kedudukan istimewa kaum & bangsa yahudi dan apa yg perlu mereka buat terhadap 'gentile' atau goyyim (bangsa slain yahudi yg mana kedudukan mereka sama spt binatang)...
**ada yg berpendapat,gambaran goyyim yg dimaksudkan sama spt gollum dlm filem the lord of the ring

_________________



LISTEN...UNDERSTAND...THINK...CREATE

socrates
avatar
socrates Admin
Guru Besar Sekolah
Guru Besar Sekolah

Posts : 193
Join date : 2008-11-28
Age : 32
Location : Anywhere But Here...!

View user profile http://iptb.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Serangan israel keatas gaza!!!!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum